راهنمای استفاده از سامانه نوبت‌دهی آنلاین جهت مراجعین آزاد

راهنمای استفاده از سامانه نوبت‌دهی آنلاین جهت مراجعین آزاد


سامانه نوبت دهی آنلاین آزمایشگاه مرکزی جهت مراجعه کنندگان خارج از دانشگاه شیراز نیز راه اندازی شده است راهنمای استفاده از این سامانه به شرح زیر می باشد:

1-به سایت آزمایشگاه مرکزی دانشگاه شیراز به آدرس https://clab.shirazu.ac.ir/ مراجعه و در قسمت نوبت دهی آنلاین وارد شوید.

2- وارد لینک https://sess.shirazu.ac.ir/Sess/flab/labIndex.aspx شده ، در قسمت ثبت نام کاربر جدید، اطلاعات خود را وارد کرده و شناسه کاربری و رمز جدید دریافت نمایید.

3- دستگاه مورد نظر خود را انتخاب و گزینه نوبت بگیرید را کلیک کنید. در صفحه جدید فرم خدمات آزمایشگاهی را دانلود و تکمیل نموده و پس از آن بارگذاری نمایید. گزینه ذخیره را زده و سپس افزودن نوع آزمون را انتخاب و تعداد نمونه را وارد کرده و مجددا ذخیره را بزنید. و در آخر دکمه ارسال به مرحله بعد را کلیک کنید.

4-تمامی مراحل به صورت سیستمی انجام شده و در ستون وضعیت، نام کاربر فعال هر مرحله ذکر می‌گردد پس از دریافت پیامک پرداخت هزینه با مراجعه به کارتابل خود نسبت به تسویه وجه مورد نظر ظرف 72 ساعت اقدام نمایید در غیر اینصورت نوبت شما منقضی خواهد شد. همچنین پس از اعلام زمان نوبت از طریق پیامک، نمونه خود را در همان زمان تعیین شده به آزمایشگاه تحویل دهید. بعد از انجام آزمایش نیز می‌توانید جواب آزمایش خود را از قسمت دانلود جواب بردارید.

 

تذکرات لازم:

الف: دریافت نمونه جهت آزمایش مورد نظر، پس از تسویه کردن وجه پرداختی انجام میگردد.

ب: دانشجویان منطقه هفت کشور جهت بهره‌مندی از تخفیف 20 درصد لازم است در قسمت ثبت نام، گزینه"دانشجوی دانشگاه‌های دیگر منطقه 7 کشوری هستم" را انتخاب نموده و فرم معرفی‌نامه معتبر مهر شده خود را نیز که با امضاء معاونت پژوهشی دانشکده یا دانشگاه مربوطه تهیه شده و شامل مشخصات دانشجو، استاد راهنما، نام خدمات مورد تقاضا و تعداد نمونه به تاریخ روز می‌باشد را در قسمت معرفی‌نامه بارگذاری نمایند.

 

summary-address :

Arch News